Награди и признанија

Прво место во рангирање на имиџот според WirtschaftsWoche списанието

25 Мај 2013
Потрошувачите(8400 анкетирани)уште еднаш ја изгласаа HiPP за најодржливата компанија во Германија во 2013.

Сакаме да се заблагодариме на сите за довербата што ја имаат во нас. Истовремено, гласањето на потрошувачите е мотив за HiPP да вложи напор и понатаму да обезбедува производство на сигурни и високо квалитетни органски производи. Веќе во 2011 и 2012 HiPP беше изгласана за најодржливата компанија од списанието WirtschaftsWoche според анкети на потрошувачи.

И оваа година исто HiPP беше избрана како јасен победник од 103 компании во 17 сектори. На 2 и 3 место беа производителот за апарати за домаќинство Miele и дрогериите dm. 

Последните три позиции беа зафатени од McDonald’s, продавницата за алишта H&M и KIK. Анкетата покажа дека потрошувачите бираат бренд не само поради неговите производи, исто и поради посветеноста на компанијата кон околината и општеството.

CSR Награда од Германската федерална Влада

24 Април 2013
HiPP доби 1 место како една од најодговорните компании во Германија

HiPP доби награда за 1 место за извонредна посветеност во областа на околина и општество, менаџмент на бизнис, пазар и работно место и бевме пресреќни да добиеме признание како најодговорната компанија од таа големина во Германија (500-4,999 вработени). На 24 Април, Герд Хооф, државен секретар во Министерството за труд и социјала и заседавач на комисијата, даде чест на 4 компании од различни големини на забавен настан во Постбанхов во Берлин.

2012 Германска награда за одржливост од германската Федерална влада

7 Декември 2012
HiPP беше награден како една од 3 најодржливи компании во Германија.

На 7 Декември 2012, добитниците на Германската награда за одржливост од Германската Федерална Влада беа наградени во Дизелдорф. Апликантите беа наградени со награда за нивниот примерен економски успех, социјална одговорност и внимателни кон околината со штедење на ресурси. Само компании кои докажано направиле исклучителен придонес  во полето на менаџмент на одржливост и кои со својата работа охрабруваат социјална одговорност насочена кон иднината, беа на листата.

Посебна награда за Проф.Др. Клаус Хип

28 Ноември 2012
Посебна награда за Проф.Др. Клаус Хип наградено од Баварското Државно министерство за труд и социјала, Семејства и Жени и Државно Сениорно Граѓанско друштво

Баварската државна награда “Reife Leistung”(“одлична работа”) беше доделена на 11 победници од Баварското Државно министерство за труд и социјала, Семејства и Жени и Државно Сениорно Граѓанско друштво во Künstlerhaus во Минхен на 27 Ноември 2012. Наградата на Проф.Др.Клаус Хип му ја додели Кристина Хадертауер, Баварски министер за труд и социјала. Оваа награда е за истакнување на повозрасни луѓе од цела Баварија, што покажале посебна посветеност во социјални, спортски, економски или културни полиња.

FAUN-Категорија за одговорност и одржливост

22 Ноември 2012

FAUN-Категорија за одговорност и одржливост Доделена од издавачката куќа Deutsche Standards EDITIONEN и Ernst & Young

За прв пат оваа година, во соработка со издавачката куќа Deutsche Standards EDITIONEN и ревизорската куќа Ernst & Young е доделена наградата FAUN, специјална награда за Германски фамилијарни компании. Наградата се доделува за исклучителено менаџирање на брендот во три категории: 1. Традиција и воспитување, 2. Одговорност и Одржливост, 3. Иновативност. Оваа меѓу-секторска награда ги содржи сферите на конзументот, услугата и индустријата. Во иднина наградата FAUN ќе се доделува секои три години. Самата награда, чие име FAUN е акроним од германскиот збор за семејни компании, “Familienunternehmen”, е дизајнирана од Олаф Салие, Управувачки директор на Deutsche Standards EDITIONEN и дизајнерот Даниел Бергс. Претставува дрво и симболизира корени, раст, обнова и врска-кон семејството и кон својот бренд. Стефан Хип ја прими наградата во категоријата “Одговорност и Одржливост” во име на Клаус Хип.

Баварска награда за фамилијарен бизнис 2012

21 Март 2012

За прв пат во Март 2012, фамилијарните бизнис сопственици(ASU) и младите предуземачи(BJU) доделија награди на фамилијарни бизниси. Баварската награда за фамилијарен бизнис 2012 беше презентирана во три категории  “Одржливост”, “Иновација” и  “Општествена посветеност”. Клаус Хип постигна 2 место во категоријата “Одржливост” за Hipp GmbH & Co. Vertrieb KG.

Германска Соларна Награда

Од лево кон десно: Џо Линен, Член на Европскиот Парламент; втор од лево Бернвард Јанзинг, презентер; Јохан Домс, член на HiPP менаџментот, Др Симон Питер, Министер за околина на Сарланд, Др. Аксел Берг, претседател на EUROSOLAR Германија

5 Ноември 2011

На 5 Ноември, Европското здружение за Обновлива енергија, EUROSOLAR, додели на HiPP-Фафенхофен-производител на храна за бебиња Германска Соларна Награда. Соларната награда му даде на HiPP вид на доказ за повеќе-декадната филозофија за одржливост. Сепак, “еколошко и здраво производство на бебешка храна” е доминантна тема низ историјата на компанијата. HiPP освен што е пионер во органско земјоделство, исто така воведе EMAS-сертифициран систем за менаџирање на околината, како прв производител што го направил тоа, рано во 1995. Поради својата упорна и одржлива имплементација, компанијата продолжува да штеди енергија и ресурси и сега произведува СО2-неутрално во Германија, и покрај дупло зголеменото производство. Глобалното затоплување е тесно поврзано со исчезнувањето на животински и растителни видови. HiPP е активно посветен на зачувување на биодиверзитетот на овој начин.

POS Маркетинг награда

11 Октомври 2011

Германската POS Маркетинг награда беше доделена 11 пат од POSMA, POS Маркетинг друштвото. Во POS Маркетинг кампањата во 2010 беа награди во 11 основни и 3 дополнителни категории – Златна, Сребрена и Бронзена. HiPP успеа да поведи два пати. Дополнителна храна 6-пак + маица со краток ракав кампањата за Фудбалското Светско првенство во 2010 беше наградено со Сребрена ПОС Маркетинг награда во категоријата „Мал буџет – Големо влијание“. Немаше златна награда во оваа категорија оваа година. Во категоријата „Стока за потрошувачи со голем обрт“, HiPP доби трето место со истата кампања. Во оваа категорија, Coca-Cola доби злато пред Milka (Kraft Foods).

Признание за Баварски околински пакт

27 Септември 2011
Признание за долготрајна посветеност во заедничка околинска заштита од Баварски околински пакт.

HiPP е еден од оригиналните потписници кога беше формиран Баварскиот околински пакт „Ја штитиме околината заедно“ на 23 Октомври 1995. Како компанија пионер, HiPP беше награден со награда за својата долгогодишна и примеран посветеност од страна на државниот министер Söder за време на церемонијата во Residenzkirche во Минхен, заедно со останатите основачки компании. "Целта на Пактот за животната средина е да се зајакне и понатамошно развивање на посветеноста на баварските компании во областа на заштитата на животната средина врз основа на лична одговорност и волонтерска акција. Членовите на овој пакт на животната средина нудат силен пример за придонес за Баварија, кој е одржлив, еколошки-пријателски простор за живеење ", вели Söder. За време на церемонијата, државниот министер претстави награда на 120 компании од Горна Баварија, кои беа меѓу првите членови на овој пакт на животната средина.

Куп продажба

8 јуни 2011 година

За кампањата  за дополнителна храна "Поддршка на вашиот тим со бесплатни фан маици", HiPP GmbH & Co KG Vertrieb освои "Оскар за поддршка на продажба". Оваа награда се доделува од страна на "Lebensmittel Директ-Zeitung", а церемонијата на доделување награди се одржа во Визбаден на 8-ми јуни 2011 година. Со оваа награда, HiPP ја освои својата прва маркетинг награда во областа на унапредување на продажбата. "Продажен Куп 2011" се доделува во различни категории. Во категоријата "Индустриска Промоција" ни беше презентирана награда од страна на независно стручно жири за специјална промотивна ефикасност како и на креативноста на нашите промотивни подарок кампањи.

Почитуваниот Трговец

19 Мај 2011

По повод Денот на Сојузнo Здружение во Hildesheim, Германија, Сојузнoто Здружение на KKV додели на баварскиот бизнисмен д-р Клаус Хип (HiPP Храна за бебиња) со KKV почесна награда "Почитуван трговец 2011" во IHK во Hildesheim. Уводен говор одржа државниот министер на Федералната канцеларија, Eckart von Klaeden. Со почесната награда, Католичкото Социјално Здружение  нуди потсетник на една стара основна вештина на здружението: идеалот на "чесен трговец". Истата ја добиваат бизнисмени кои практикуваат "етички, добар третман" на вработените, потрошувачите и општеството. Важни критериуми се граѓански ангажман, претприемачки храброст и фер лидерство.

Econosophen

6 април, 2011 година

Минхен - На 6-ти април, организација на германската помош "човек плус e.V." го награди производителот Клаус Хип со наградата "Econosophen". Оваа награда се доделува на лица и компании со висока општествена одговорност и вонредни заслуги од страна на меѓународно активна хуманитарна организација, секоја година. Човек плус e.V. е призната непрофитна асоцијација за хуманитарна помош. Нејзините активности придонесоа за ублажување на сиромаштијата и маките во многу земји низ целиот свет од 1998 година организацијата за помош, изјави дека причината за давање на наградата е дека кога Клаус Хип подаде рака да им помогне на децата кои имаат потреба во Хаити и Пакистан, тој се покажа дека не го прави тоа за професионални причини, туку затоа што тоа беше неговиот повик во животот.

Баварски Уставен медал

1 декември, 2010 година

Минхен - Генералниот директор во заминување на Баварската компанија за радиодифузија (BR), Томас Грубер, и производител на храна за бебиња Клаус Хип се наградени со Златен Уставен медал во Минхен.

Двата наградени победници ги добија своите медали во баварскиот парламент во четврток. Претседателот на Сојузниот Државен парламент, Барбара Штам (ЦСУ), исто така, награди 43 други личности за нивната социјална посветеност. 14 наградени победници добија Златен уставен медал.  Покрај тоа, и 31 сребрени медали беа доделени.

Про Biokultura

На 27 ноември 2010 година, настан од големо значење се одржа во Будимпешта. На 23-ти ден на науките на Biokultura, вонредни достигнувања во унгарската Biokultura беа почестени со награди. Оваа година, Г-дин Чаба Bodi, генерален директор на HiPP Kft., Ја доби наградата Про Biokultura, комеморативна медал и диплома.

Претприемач на годината

12 ноември, 2010

Во петок, на 12 ноември, д-р Клаус Хип ја доби посакуваната бизнис награда "Претприемач на годината 2010" во Франкфурт на Мајна. Добитниците на наградите се разликуваат по силата на нивниот бизнис и нивното чувство за одговорност. 

Покрај тоа, д-р Клаус Хип беше номиниран за награда "Светски Претприемач на годината 2011". Оваа меѓународна церемонија на доделување се одржа во Монте Карло во пролет 2011 година. Во петок вечер во Старата опера во Франкфурт, Ernst & Young ги награди "претприемачи на годината 2010". "Добитниците на наградите го импресионираше жирито не само со нивните растечки бројки, но исто така и со нивната подготвеност да преземат ризици и нивната посветеност кон општеството", објасни Волфганг Glauner, организатор и проектен менаџер на овој натпревар.

Штајгер награда во категоријата "животна средина"

13 март, 2010 година

На 13-ти март во Бохум, Германија, Наградата на Штајгер беше претставена, која симболизира толеранција и човештво. Клаус Хип ја освои наградата во категоријата "животна средина", "затоа што тој ги стави своите лични вредности во пракса како претприемач со децении, и признавањето се должи на неговите напори за заштита и зачувување на природата, како и заштита на животната средина . Повторно, Клаус Хип го привлече вниманието на јавноста за опасноста од загадување на животната средина. Тој нема приговор на производството во Германија. На овој начин тој создава работни места и го води својот бизнис на модерен начин, во согласност со најновите прописи за заштита на животната средина. "

Наградата германски одржливост

6 Јануари 2009 година
Германска награда за одржливост во категоријата "Одржливи набавки" 

HiPP има добиено Германска награда за одржливост за неговите заслуги во областа на одржлив набавки. Компанијата долго практикува одржливо управување на највисоко ниво во цел  синџир на вредност. Од купувањето до производство, дистрибуција и администрација, принципите на одржливост секогаш се земаат во предвид. HiPP се истакна во спроведувањето на овие принципи во областа на купување. Со околу 25.000 тони во светот, HiPP е најголемиот преработувач на органско-биолошки суровини.

Награда за заштита на животната средина "Златниот цвет на Rheydt"

13 Септември 2009 

добитник на награда за оваа година, Клаус Хип, беше пионер во областа на детска храна произведена од органско земјоделство пред 30 години. "Тој беше храбро пред своето време", е како почесниот гостин беше опишан од страна на градоначалникот Норберт Bude. " Клаус Хип не само што го дава своето име во органско земјоделско производство", додаде претседателот на Одборот на доверители за доделувањето на Златниот цвет, Готфрид д-р Арнолд, во пофалниот говор. "Во изминатите години тој успеа да ја намали емисијата на CO2 на неговата компанија со повеќе од 90 проценти. Најголем дел од неговото снабдување со енергија доаѓа од обновливи суровини. Потрошувачка на вода се намали за околу 40 проценти по тон на производство "." Со Клаус Хип, општеството стана по еколошко, похумано, по внимателно ", рече официјалниот спикер.

Бренд на векот

15 Октомври 2009

На 15-ти октомври, издавачката куќа Дојче стандарди EDITIONEN презентираше  16-ти "Брендови на векот" на Саемот на книгата во Франкфурт.

250 големи брендови, еден од нив HiPP, ја документираат економската моќ на германски бренд-име производни индустрии. Тоа се производи кои симболизираат една цела категорија производи. Машината за перење? Мечето? Гумено мече? Храна за бебиња? Токму така: Miele, Steiff, Haribo и HiPP!

Книгата за брендови може да се најде во било која книжара од германско говорно подрачје, и издание на "Брендови на векот" може да се најде во секој Гете Институт и секоја амбасада во целиот свет.